Babycakes.

Inatt blev jag förälder. Hade den mysigaste drömmen någonsin och fällde till och med en liten tår när jag vaknade och insåg att den inte var sann. Den började jävligt skumt dock.

Jag satt i en bastu på badhuset med Kidda, Pilen och Sandra av någon konstig jävla anledning. Då kom mamma in och vi hade en konversation som gick ungefär såhär:

M: Du, ungarna behöver ammas.
J: Huh?
M: Gå och amma dina barn!
J: Jag har la inga barn?
M: Jo du födde ett par tvillingar för typ en timma sen.
J: Shit, det minns inte jag. Vem fan är pappan?
M: Hur fan ska jag kunna veta det?
J: Äh jag kommer nog på det så småningom. Var är dom då?
M: Ute i foajén.


Då hade jag dumpat ungarna i foajén direkt efter födseln för att gå och basta med mina polare. Inte bästa mamman direkt. Jag skyller på förlossningspsykos. Men efter det så blev drömmen jättemysig. Jag hade fått en liten flicka och en liten pojke som var sååå söta att jag grät som ett cp. Sjukt verkligt var det och jag minns att barnen skulle heta Tristan och Ofelia.


När vaknade berättade jag om drömmen för mamma och på en freakin sekund plockade hon fram sin drömtydningsbok och konstaterade att "svåra tider väntar för dig". Thanks mom.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha man måste bara älska Nada! <3 Myssöt

2008-08-07 @ 13:32:30
Postat av: Maria

Daniel: Vad fan är det med dig och mina föräldrar? Du tycker om dom mer än mig och det är för fan JAG som är din vän!



Ska du följa med mig och farsan på malmöfestivalen då? Haha.

2008-08-07 @ 13:57:03
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se/
Postat av: Lena

hahaha det var den sötaste drömmen jag hört om på länge. varför drömmer jag aldrig sånt?? suck

2008-08-07 @ 14:38:57
Postat av: Daniel

jo men dina föräldrar är så spännande ;) hihi.

Jaså du ska dit och rocka loss med farsan din, kul ! =D

2008-08-08 @ 07:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0