....

Ahh vilken dramatisk natt. Nej jag skojar inte, när jag kom hem till morsan från Jenny efter vår lilla filmkväll bröt helvetet ut från alla håll och kanter. Morsan var sur på mig redan sedan tidigare då jag skickade ett sms där det stod att hon var ohyffsad och borde bete sig mer vuxet. Detta efter att hon klickat mig i örat mitt i en hetsig diskussion. Hade lite dåligt samvete efter att jag skickat smset men det försvann fort när hon ringde upp mig bara för att lägga på IGEN! GAAAH störande eller vad?


Sen bråkade jag med en annan person. Vem och om vad tänker jag inte dela med mig av här. Kan ju bara säga som så att det är löst nu och jag ska nog få min vilja igenom... Så don´t even try.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0