Freestyle Romance.

Imorgon har jag fått privilegiet att vara butiksvakt igen.
Lilla Jojo ringde med lite lätt panik i rösten och undrade om jag kunde stå där mellan 1 till 5. God vän som jag är erbjöd jag mig att köra från 11-18. Eller så kan det vara av själviska orsaker, att jag het enkelt gillar känslan av att ha ett liv!


Hur som helst tycker jag att ni ska komma och handla av mig imorgon så jag kan överraska min Jojo med nytt säljrekord.

För er som inte vet är Freestyle Romance en pärlshop som är belägen mitt emot röda kvarn i Yourstones gamla lokal. Där har du möjlighet att göra egna smycken (finns allt ifrån pärlor, berlocker, snäckor, länkar, hängen, kristaller ja ALLT enkelt!) eller köpa smycken från märket BEEJO.

Sist jag jobbade gjorde jag ett armband som jag ÄLSKAR och dessutom är helt ensam om!
Det är perfekt för dig som är kräsen när det gäller smycken, vill uttöka din samling, ge bort i present eller hur du nu än vill göra..


Så ja..


VÄLKOMMEN IN!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan du inte skaffa ett eget jobb eller måste du snylta på andra ? ;)

2008-08-22 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0