HAAAALELUUUJAAAH.

Hallelujah, hallelujah, hallleeeelluuujaaaaaaah.

ALLA mina räkningar för 2 månader framåt är betalda. Under 2 ljuvliga månader slipper jag betala hyra, el, försäkringar och annat bajs. Det mina vänner, är fanemig lycka.


Nu är det såhär att jag behöver hjälp med en sak. OCH GUDE NÅDE ER om ni vägrar efter att jag låter er få ta del av mitt fantastiska liv varje dag.

Det är såhär att min vän Jenny ska få tillökning i familjen.



Är det här den sötaste lilla parveln ni sett eller vad?

Problemet är att han inte har något namn och det är där ni kommer in i bilden.
Jag vill ha förslag. Massa, massaaaaa förslag. Bomba mig. Hjälp Jenny och hennes bebis så han kan få ett namn. Det är alltså en liten dude och det är ett stort plus om namnet funkar bra ihop med Sanchez som hennes andra vovve heter.


Sätt igång!

Kommentarer
Postat av: catya

nawwwwwwww....... gud vad söt, valpar och kattungar får mitt hjärta att smälta ;)

hmm...jag har tyvärr inga BRA namn,

namn som stod på listan när vi skulle döpa Rex var

-rocco

-fritz (inte mitt förslag)

-zorro





2008-08-07 @ 15:08:34
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Therese

Franz ( Efter Franz Sanchez, skurken i Bondfilmen "Tid för hämnd")

Ramirez ( Efter Ilich Ramirez Sanchez alias Schakalen, terroristen )

Dirty ( Efter Dirty Sanchez, Jackasskopiorna)



Men det kanske bara är jag som skulle döpa en supersöt hundvalp efter skurkar, banditer och allmäna idioter...

2008-08-08 @ 18:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0