Helloooo peeps.

Jag har precis anlänt hos morsan. Ställde in min träff jag skulle på ikväll då jag inte känner mig hundra. Dessutom är mitt hår gult. Jag kan inte vara charmig med gult hår.

Igår såg jag Jenny och Petra Sex and the City filmen. Jenny grät oavbrutet från början till slut och även jag och Petra fällde ett par tårar. Sen bråkade vi lite. Eller ja tjaffsade. Om flatlöss. Jo det är sant vi hade en livad argumenation om flatlöss.


Petra skulle skjutsa hem mig och det blev att vi fastnade utanför min trapp och tjatade och rökte upp ett helt ciggpaket. Helt plötsligt var klockan 4 på natten!? Då hade normala människor lagt sig omedelbums men vi åkte till statoil och köpte fanta istället. Sen sov jag hos Petra.


Nu ska jag äta frukost. Klockan är 9 och jag kom på att jag inte ätit nåt på hela dan. Fy på mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0