I´ve got a soul but I'm not a soldier.

Men röven.
Jag borde egentligen inte blogga nu för det kommer inte bli många vänliga ord ska ni veta. Just nu känner jag mig som Gulletussan från Mia och Klara när hon ringer sjukvårdsupplysningen och undrar vad man ska göra när man känner för att dö.

Igår var jag och Sandra på Väla. Jag shoppade en massa skönhetsskit som jag glömde på parkeringen. Hejdå 1200 kr!  Det var saker jag verkligen behövde som hårfärg, bodyscrub, vaxremsor och parfym.

Jag antar att jag får se ut som en polack i håret, fjälla som en torsk, vara hårig som en björn och lukta som en skunk för jag har inte råd att köpa nytt. ÅÅh vad roooligt, jääätteroligt.


Nej nu går jag i idé!
Var bara tvungen att ordbajsa om min irritation lite.



Jag ser verkligen ut som ett fashionvictim.



Och just det. VAD BRAAA MIN BLOGGDESIGN BLEV! JAAAAA. Eller inte.


Kommentarer
Postat av: carro

Nästan värt att dö för. Nästan.

2008-08-15 @ 22:30:44
Postat av: Maria

Haha kanske inte men de verkliga anledningarna till att döden lockade kan jag ju inte outa här =)

2008-08-15 @ 23:58:36
Postat av: carro

Why not? Är ju därför jag läser jööö!

2008-08-16 @ 21:17:31
Postat av: Maria

För att du vill veta varför jag kände för att dö? Haha.. Guyproblems. Vad annars? =)

2008-08-16 @ 21:33:30
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0