Jeg syns deit aer fantastisk...

Wiiiiieeee, vin är gottteee.


Nu tänkte jag fylla i en lista. Och fan ta er om ni inte gör den ni med.



Sexuell preferens: Straight tills jag får motsatsen bevisat för mig.
Sexuella böjningar: Inget extremt... Jag är inte en såndär ponyfucker som jag såg på outsiders t.ex. Håller mig nog inom en hyffsat städad ram.
Antal sexuella partners: Jag kan räkna dem utan att behöva använda tårna. Mer avslöjar inte en sann dam (Ehum).
Ålder vid sexuell debut: 16.
Avtändande i sexuella sammanhang: Manboobs, smörsnack a la days of our lifes, om det kommer på en låt i stil med "Rosa helikopter", ramla av sängen, titta på fråga Olle samtidigt.
Upphetsande: Sheit det finns ju hur mycket som helst... Får nog svara makeupsex.
Könssjukdomar du haft: Inga.. Vad jag vet om.
Hur skyddar du dig: Inte alls för tillfället...
Vem hade du helst haft sex med (valfri person): Gary Oldman, Clive Owen, Gerard Butler, Ben Barnes för att nämna några. Och en hemlig Halmstadprofil som tyvärr är upptagen..
Om du var tvungen att välja någon av motsatt kön: Oh fuck. Jag blir ju inte sexuellt attraherad av kvinnor på det sättet... Maja i the Sounds kanske?

Favoritställning: Skeden eller bakifrån.

Stor eller liten: Size does matter....

Senaste samlaget: Det var en sexuell reunion med en kille det tog slut med i februari. När kan det ha varit..? Typ 3 veckor sen.

Senaste kyssen: Förra lördagen under stjärnorna på en sanddyna på Mellbystrand med en båtsnubbe.

Senaste förtiga sms:et: "Jag vill bara ha dig och det vet du. Sov gott och dröm om mig :)"
Pinsammaste sexminnet: Hmm.. Jag har nog inget som jag tycker är särskilt pinsamt. Måste varit när jag däckade under akten och killen blev sur.. Försökte förneka att jag sovit men tydligen hade mitt snarkande avslöjat mig haha..
Ditt bästa sextips: Ta det för vad det är, en rolig och mysig grej! Killen skiter i om man har celluliter på röven eller pattarna hänger, han är nog bara glad att han får komma till.. Det är så mycket trevligare om man slappnar av istället för att nojja sig.



DO IT!! Och glöm inte lämna kommentar så jag kan läsa.


Kommentarer
Postat av: catya

åhh. en lista helt i min smak :)

ska försöka fixa den snart



puzz hottie

2008-08-04 @ 11:26:15
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Patricia

haha kul lista

2008-08-07 @ 04:31:17
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0