känner mig vuxen och dygdid. yes sir.

What the fuck happened igår?
Kvällen började fantastiskt. 30 årskalas för Jonas, Sandra hade hyrt Madison och fixat mat, DJ, bartender och hela tjofadderittan. Var väl runt 50 pers där och alla var på topphumör! Petra var min bordsdam under middagen och det var i den här vevan fyllan kom smygandes. Vi jävlades med stackars Stumpen som hade fruktansvärt dåligt samvete efter en kommentar han slängde iväg till Petra, räknade ut att 60% av Pepes sexuella partners satt vid bordet mitt emot i kronologisk ordning och skvallrade lite.

Jag tror bartender hade ett mål att fylla mig totalt för han serverade bara drinkar med "ett jävla klös i" som var "speciellt för mig". Smakade bara sprit och efter ett antal såna var jag reeeejält nitad. Stod ute på terassen med söta Sara och lekte mänskliga jukeboxes, alla fick önska låtar av oss. Dansade lite runt en stolpe med Daniel och Pepe, döpte Bacons jordekorrar till Tarantino och Patten sprang på en gammal flamma m.m.


Klockan halv 12 svansade jag ut från stället och fick be morsan komma och hämta mig. När hon kom fram hade jag lyckats ramla 2 ggr varav en gång i en vattenpöl så jag var dyngsur, blodig och mascaran hade runnit ner till knäna. När hon frågade vad som hänt svarade jag tydligen "6 drinkar, 4 glas vin och en fucking kuk-cider. Det är vad som har hänt!" Wow, mina språkliga förmågor förvånar t.o.m mig själv ibland. Efter 3 stopp på motorvägen var vi äntligen hemma och jag däckade som en strandad val. Moooooooget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0