Pussys.

Vad fan, man skriver inte på ett par dagar och ni läsare emigrerar till bättre vidder utan att tveka.
Kom tillbaka nu!


Jag är lite nyfiken på hur kvällen kommer utveckla sig. Det enda som är riktigt bestämt är att jag ska träffa Reinhold. Ja han får heta så här nu. Detta bestämde vi när Reinhold sov hos mig i förgår. Tanken var att vi skulle dricka lite vin och titta på film men båda mina vinflaskor var jästa och jag glömde hämta dvd:n från morsan så vi fick dricka pepsi och... underhålla oss på andra sätt.

Men ja.. Fest blir det ikväll. Vet inte var, hur eller när men det löser sig. It always does!
Detta är dock sista kvällen på ett tag som jag får sällskap då Reinhold drar imorgon igen så det känns inte som om jag vill köra en repris på förra lördagen med däckning vid 12. Nej det blir hyffsat nyktert idag så man kan avnjuta kvällen till fullo!

Ses i minglet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0