Sånt är livet.

På onsdag ska jag mysa. Jag ska mysa all fucking night.
Jag har inte sovit jämte en man på snart ett decennie. Nä men ni fattar.
Det var dagens trevliga nyhet.

Dagens otrevliga nyhet är att min lägenhet är väldigt stökig. Att kliva in där är ungefär lika behaglig som en svår släng av genital herpes (jag talar INTE utifrån egen erfarenhet). Måste alltså ägna HELA dagen åt städning imorgon så om jag ringer någon utav er och frågar om ni vill hitta på något MÅSTE ni svara nej så jag får det gjort.

Och så lite bilder. Jag har upptäckt att det är mycket trevligare att blogga om man slänger in lite visuell stimulans.




Armband i egen design. Detta gjorde jag nere på Freestyle romance.
SÅ SKOJ att ha något man gjort själv och är helt ensam om.



Armband nr 2. Dubbla flätade läderband med berlocker. Love it. Jag börjar fan bli duktig på detta ju!



Bootsen jag fick av morsan. Från Bronx. Mkt snyggare på riktigt.



Min älsklingsjacka. Så fint med uppkavlade ärmar och såna där jävla rutor på ärmarna. Nu har jag fått hjärnsläpp och kommer inte på vad det heter för allt smör i småland. Quilted? Pleeted? Shit the same.


My god. Betyder detta att jag har blivit en modeblogare????

__________________________

Update:
Ska till Jenny nu förresten. Skulle varit där för ett jävla bra tag sen men fick hjärtklappning så jag kände att det var bäst att inte stressa. Förlåt hjärtat, du slutar väl inte älska mig för att jag är sen?

Kommentarer
Postat av: malin

villka snygga armband du gjör!

2009-04-14 @ 10:00:29
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0