Somna i tid för en gångs skull? Nä.

Var hos Jenny och kollade Ps. I love you. Var lite smått självmordsbenägen på vägen hem. Jag vill också ha sann kärlek! ge mig! CRAVINGS. Euw. Förlåt jag skrev inte det där precis.

Kom hem vid 12. Pepe ville ha sällskap på en cigg så vi satt ute och rökte och diskuterade män och fyllor. För varje glas alkohol jag får i mig försvinner en del av mitt IQ tills jag ligger på samma nivå som en vandrande pinne. Men det har väl också sin lilla charm?

Nu ska följande låtar spelas i min playlist:


Pink Floyd - Wish you were here
Damian Rice - 9 crimes
Morrissey - To me you´re a work of art
Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia



Och nu vet jag att man aldrig läser när någon kopierar in en låttext rakt av men alla som någonsin varit så kära att man knappt får luft måste faktiskt göra det nu.

Please tell me why do birds sing when you´re nere me
sing when you´re close to me
They say that I´m a fool for loving you deeply
loving you secretly

But I crash in my mind
whenever you are near
getting deaf, dumb and blind
just drowning in despai
I am lost in your flame
It´s burning like the sun
and I call out your name
the moment you are gone

Please tell me why can´t I breathe when you´re near me
brath when you´r close to me
I know you know I´m lost
in loving you deeply
loving you secretly


Saybia - The day after tomorrow
(En utav de Top 10 bästa låtarna i världshistorien)


Vilken låt betyder kärlek för er?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Såg den igår, cried like a f*cking baby =P

2008-08-26 @ 14:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0