Sweet memories.



Hahahaha.
Den här bilden är fan guld värd.
Säga vad man vill om min gamla arbetsplats men personalfesterna var oslagbara.

Titta på de tre musketörerna längst ner på bilden.
Tomas ser ut som som den sjätte medlemen i Spice Girls.
Olle ser ut som en klubbad säl i dödsögonblicket.
William ser besatt ut (men i självka verket var han nog satan själv den röven).

Hmm. Detta var fan under min tid som personalchef.
Det kan man inte tro med tanke på att jag posar med upptryckta pattar och texten FINNE-POWER skrivet med spritpenna över bröstet. Men jo det var väl min typ av ledarskap.

Kommentarer
Postat av: T

hahahahaha! :D när blir det favvo i repris?? helgen kanske? :D

2008-08-12 @ 00:05:53
URL: http://tomcoral.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha det tycker jag :) Hemma från Finneland nu?

2008-08-12 @ 13:15:45
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0