Uööööhhhhh.

Jag har gjort en liten fuling.



För nån dag sen träffade jag en gammal klasskompis från gymnasiet som jag tycker väldigt mycket om men tyvärr inte har så mkt kontakt med längre. Började prata om våra livssituationer och kom överrens om att Halmstad käns väldigt ´98 och att det är dags för omplacering av våra små arslen. Och när vi diskuterade kontakter i andra länder hasplade jag ur mig 'synd att XXX är ett sånt jävla rövhål annars hade man kunnat utnyttja lite av hans kontakter'.

Sen slog det mig att jag kan utnyttja hans jävla kontakter ändå! Med tanke på vilket svin han är behöver jag knappast ha dåligt samvete över att jag låtsas vara vän med honom, det har ju han gjort mot mig ända sen vi träffades första ggn i princip.


Så jag slängde iväg ett oemotståndligt charmerande sms och självklart svalde han betet! Förslaget jag sen fick var lite oväntat. Jag menar har man varit dödsfiender kanske man börjar med att ta en fika och prata ut. Men nej....


"Vad kul, då kan vi åka till badhuset på söndag!"



Say what?

Nu ringer han här.. Måste koppla på charmen och låtsas som att jag inte hatar honom och hoppas att han blir impotent, flintskallig och fet inom en väldigt snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0