X-files.

Den senaste veckan har varit väldigt nostalgisk. Jag har nämligen nästan uteslutande umgåtts med gamla flammor. Trevligt tycker jag, det har blivit en hel del östrogen på sistonde så jag behövde umgås med folk som har penis (det kan jag ju faktiskt intyga).


Idag skulle jag egentligen fikat med min senaste pojkvän men jag känner mig rätt risig så jag sköt upp det. Tror Sandra har smittat mig. Med sin förkylning då, inte gonnorré eller nåt annat äckligt.

Måste dessutom pressa in ännu en reunion med Johanna eftersom den vi upplevde i tisdags var så lyckad.

Jag var butiksvakt under dagen då min älskade Jojo var i Danmark. Om ni har möjlighet måste ni gå och besöka Freestyle Romance som är hennes nyöppnade pärlshop, ligger mitt emot Röda Kvarn i gamla Yourstonelokalen. MASSA fint, jag gjorde ett armband som jag blev jättenöjd med.

Iaf, efter att ha stängt butiken runt 8 gick jag och Johanna och satte oss på Café och började pimpla. Johanna fick genast syn på ett span och ville gå fram och ge honom sitt nummer. Hon skrev ner det på ett visitkort från STD (kliniken för sexuellt överförbara sjukdomar) men innan hon hann samla till sig mod hann grabbarna gå.

När vi flyttade in till innegården stod dock grabbarna där och Johanna vinkade dom till vårt bord där hon imponerade stort genom att fånga nötter i munnen. Jordnötter då.. Det utbringades skålar för i princip allt man kan skåla för. Att mina läppar är äkta, att Johannas bröst inte är det (haha), för att ha blivit upphånglad av en c-kändis mot en palm, för att man hellre har kondylom än använder kondom m.m. Och så fick hon äntligen chansen att ge sin flört visitkortet.

Själv satt jag och pratade med hans kompis som ville leka 5 frågor. Det började med favoritställning och slutade med en lång diskussion om existensialim, filosofi, psykologiska begrepp och Gud. Hmm första gången jag har ett sånt samtal på krogen. Dessutom försökte han antasta mig under min filt så till sist fick jag utbrista "inte för att vara otrevlig eller så men petting på offentliga platser är inte min grej".

Johanna och Alec Baldwin (som jag väljer att kalla hennes flört då jag inte minns vad han heter) bestämde sig för att träffas igen men jag nöjde mig med att säga tack och hej till mitt sällskap.

Kom hem och hann precis somna när Pilen, en kille jag dejtade när jag var typ 17, ringde och ville ha råd gällande hans kärleksliv. Halv 5 somnade jag på riktigt.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha...Du har rätt, det var en lyckad reunion!=)

2008-08-03 @ 20:19:53
URL: http://www.hararmittliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0