And every time I scratch my nails down someone else´s back, I hope you feel it.

Hej Bullen!

Nu sitter jag här och är lagom rödögd.
Nej jag har inte lipat! Jag har stirrat på en skärm i snart 8 timmar och det börjar kännas av i mina vackra gröna ögon. Jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Jag tror jag ska hem till mamma och tanka hem Disneyfilmer och påminnas om tiden då man var blåögd och fortfarande trodde på prinsar i vita ferraris (kom igen man ser inte män på hästar längre, utöver Brokeback Mountain då).

Det är helt sanslöst hur lätt det är att trilla dit trots att varenda logiska litet ben i kroppen skriker "NEJ NEJ NEJ han har en snopp och människor med snoppar är INTE bra för dig!"

Nu kanske ni tror att jag ljög i inlägget under. Att jag faktiskt ÄR ledsen. Men det är jag inte. Mest förvirrad. Och smått äcklad. Och jävligt pissed. Och hämndbenägen.. Och jag vet preeeeeecis hur jag ska göra för att det ska svida som ett djupt hack i ballen ; )

image101

Och NEJ, hämnd är inte alls barnsligt.
Only loosers forgive and forget.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0