Eli.

Jag skrev precis ett långt inlägg om 'Låt den rätta komma in'. Boken vars filmatisering kommer på bio i april. Valde dock att radera inlägget, jag kan inte beskriva med ord vad den boken betyder för mig. Om det hade börjat brinna i min lägenhet hade mitt exemplar varit det första jag hade valt att rädda. Det är den enda boken jag sträckläst bokstavligt talat. Utan att sova eller äta emellan. Tog mig en och en halv dag och sen grät jag i 4 timmar för att jag verkligen kände med karaktärerna.

Den kommer som sagt på bio i april. Jag tror inte jag vågar se den. Jag vill inte förstöra mina visioner av hur historien ser ut, men jag kommer antagligen inte kunna låta bli.


Ledsen men idag blev det inga skriverier om snoppar, mode eller vilda utekvällar som en blogg 'ska' innehålla!


Kommentarer
Postat av: Therese

Älskar också den boken men tror inte heller att jag vill se filmen...vet du vilka som spelar i den?

2008-02-17 @ 13:51:40
Postat av: maria

Lina Leandersson spelar Eli och Oscar spelas av en kille som heter Kåre.

Du kan se trailern här
http://it.youtube.com/watch?v=flcm66HyElg

2008-02-17 @ 15:23:03
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se
Postat av: Therese

Tack!:) Blir nog till att se den ändå...

2008-02-17 @ 19:25:25
Postat av: maria

Det lär jag också göra, den verkar helt okej! :)

2008-02-17 @ 19:31:22
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0