Fuck you I'm famous.

Namn: Majsan
Sysselsättning: Kundtjänstmedarbetare
Trivs du med det: Ja förutom en sak. Mitt jävla headset förstör min jävla lugg.
Drömjobb: Butiksägare, bibliotikarie, historielärare, kurator, kriminalintendent, skådespelerska, inredningsarkitekt eller strippa.
Drömpartner: Johan Glans.
Drömhus: Ett gammalt slott i Italienska alperna med tillhörande badhus, bibliotek och biosalong. Totalt genomförbart.
När gick du upp ur sängen i morse: 9.
Vad har du ätit idag: 2 findus färdigrätter, vindruvor, yoghurt, avocado.
Vad har du på dig just nu: Kläder.
Har du städat på ditt rum:
Vilket rum? Eller spela roll, inget utav dem är städat.
Dagens händelser: Handlade på maxi med syrran.
Vad gjorde du igår: Tog en promenad med Olle och hämtade ut mitt paket. Kom till insikt om att jag min rumpa är snyggare än jag trott fastän Olle tycker den är tjock.
Vilken film såg du senast: Oliver och gänget.
Den bästa filmen: Pan's labyrinth.
Hur många fingrar har du:
17
Flyter golfbollar: Nej de sjunker.
Var är du just nu: Trade Center. Kör ni förbi på Laholmsvägen tycker jag ni ska vinka åt mig. Sitter på 7:e våningen.
Är det någon annan i rummet: Njet.
Hur många signaler innan du svarar: Men åh, vem fan bryr sig?
Skiter du ibland i att svara:
Ja.
Har du en bokhylla: Ja.
Om ja, vad har du i den: Filmer, böcker, tidningar och sånt shit.
Vilken årstid är bäst: Sommar.
Vilken dag är bäst: Lördag.
Vad händer i sommar: Resa, supa, ragga, sola, hänga på uteserveringar.
Vad såg du senast på tv: Våra bästa år. Ni som inte sett det på ett tag, visste ni att Marlena har blivit en mördare?
Favorit program: Greys anatomy, Scrubs och allt med Filip & Fredrik.
Vad köpte du senast: Käk.
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren: Kondomer.
Veckans roligaste: Ninnis besök.
Veckans tråkigaste: Att min laddare är borta och att jag inte kommer kunna nås på mobilen.
Veckans dummaste:  Att jag inte hittar min kortläsare.
Ris, pasta eller potatis:
Pasta.
Hus eller lägenhet: Lägenhet.
Vara ihop eller singel: Både och.
Skid- eller solsemester: Soooooool.
Dusch eller badkar: Badkar.
Pussar eller kramar: Kopiöst mycket av både och.
Vill du ha en snigel på ögat:  Det heter snigel iiiiii ögat.
Tom Cruise är: Scientolog.
Vem är den bästa rapparen:
Lazee för tillfället.
Tycker du det är skoj att svara på frågor: Ja det tillfredställer min inre narcisist.
Hur mår du:
Som en urlakad strumpa, tackar som frågar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0