Hare Krishna.



Kollade på the voice imorse där det snackades Hare krishna för fullt.
Då kom jag att tänka på den här låten som spelades frekvent i Grekland i somras.
Haha den är så störd att den nästan blir bra.


För övrigt hade jag en skitäcklig dröm inatt.
Känner ni till begreppet frystorkning som 'kremerings'metod?
Jag stod iaf på en kulle och nedanför mig var det ett fält med en massa människor.
Helt plötsligt gick det som en våg över fältet och människorna började smulas sönder från benen och uppåt. Så jag sprang som en kenyan bort från vågen tills jag kom till en liten sönderfallen stuga där jag gick in och det var helt becksvart. Hittade lampan och tände och då stod det en gammal man med helt vita ögon, utan tänder med äcklig rutten maskäten hud och flinade mig rakt upp i ansiktet. Sen såg jag att det var larver överallt, de kröp runt mina fötter och ramlade ner från taket i mitt hår och i min mun, uööööhhhh.

It was fucking freaky.

Någon som vågar sig på en tolkning?

Kommentarer
Postat av: msJulia

Ur sick, honey!...hahaha

2008-02-27 @ 15:16:44
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: maria

Jaaaa jag vet :)

2008-02-27 @ 18:00:47
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0