Hello, is it me you´re looking for?

Nu sitter man här på jobbet som vanligt. Tittar ut över staden och klurar på hur man ska göra sin vardag mer spännande. Jag har inte festat på nästan en månad så till helgen blir det fetefest med sprit och våldsamt raggande som jag nämnde i inlägget nedanför.

Jag längtar till sommaren så jag håller på att bli galen. Det är den enda årstiden jag känner mig riktigt snygg och riktigt glad. Man är brun och fräsch och det finns alltid något att göra. Om det så bara är att sitta på en uteservering och jiddra med en polare. Jag gillar även det faktum att man har en ursäkt att dricka varje dag.
HEJ VARDAGSALKOHOLISM!

Denna sommaren ska jag fan vara het. Jag har köpt på mig en massa sexiga skor och klänningar som jag inte har kunnat använda än. Men så fort det blir 20+ ska mitt slyniga jag hoppa ut ur mitt vinterskal och blända alla halmstads män (och kvinnor). Ska bygga upp mitt självförtroende som tyvärr har raserats helt det senaste halvåret och gå med huvudet högt i mina tiocentimetersklackar. Och innan bikinisäsongen bryter ut ska man se en tendens till ett sexpack och min röv ska vara hårdare än Leif GW Perssons image.

image114

Ett foto från tiden man var fast och fin. Någorlunda.
Ignorera det faktum att det ser ut som att någon omväxlande har bajsat och kissat i mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Åh, du är ju min dröm. :)

2008-02-23 @ 00:43:05
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: maria

Din värsta mardröm?

2008-02-23 @ 13:22:49
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se
Postat av: Patrik

Min värsta mardröm är att du inte är med.

2008-02-26 @ 13:53:43
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0