Hey Mr Tambourineman.

AAH! Den här jävla telefonen ringer stup i kvarten, jag blir helt freakin bananas på den.
Okej, jag jobbar i en kundtjänst men va fan måste det ringa folk HELA TIDEN?
Varför slutade jag som platschef? Nu kan jag inte längre skryta med att jag är en utav Sveriges yngsta chefer på ett internationellt bolag. Jag blir inte längre kallad chefen vilket jag älskade. Å andra sidan var det ett jävla slavjobb.

image150

Och i kundtjänsten kan jag vara hur ful jag än vill.
Det är inte en jävel som ser mig ändå eftersom jag är ensam stationerad i Halmstad.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Äsch, glöm det. ;) Du är awesome i alla fall.

2008-02-26 @ 16:17:05
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0