Jag hatar Norge.

Hatar nordnorska. Fattar inte ett röv av de säger. Och så har jag fått sitta med assholes som använder uttryck som KEMPEGREJT hela dagarna. Och DEN ER GO. Vilken är go? Är ni dumma på riktigt?

Jag är bitter idag. Jag ska sluta tidigare för det är ansträngande att vara trevlig just nu. Och jag kan inte var en sån där bitterfittsoperatör som snäser av kunder. Det var droppen när jag för 5 minuter sen blev trackasserad av ett par småglin som ringde och sa 'Hooora, jag ska cutta dig' för att deras jävla barnfilm inte hade dykt upp. Hehe tack gode gud var de osmarta nog att missa att ringa från dolt nummer så jag letade upp dem på eniro och sa:

"0373XXXXXX och ditt namn var XXXX XXXXXX ja men då vet jag, nu ringer jag polisen och anmäler er för olaga hot. Jag läser juridik så jag råkar veta att det är 2-6 års fängelse eller vård på ungdomsanstalt beroende på hur gammal man är"

Då hörde jag ett litet pip och så la dem på. HAHA!!!

Vilken ödmjuk person jag känner mig som idag.

Nu ska jag dra med mig Olle i släptåg och hämta ut mina produkter från eleven.




Kommentarer
Postat av: Patrik

Du var solskenet och jag var ensam.

2008-02-26 @ 17:32:28
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0