Maybe I'm to good for you.

Det känns som att jag har sprungit ett maratonlopp, helt död.
Jag och Ninni planerar vår Thelma & Louise-kupp.
Eller ja iaf resan. Det där med att köra ut för ett stup känns väl lite avlägset. Men åka på en riktig feminist-power-roadtrip ner till Köpenhamn och idka bibliskt umgänge utanför äktenskapet. Ser ni, man lär sig aldrig! Jag har precis sagt upp kontakten med en penis och redan är man på jakt efter en ny. Lagom horig jag låter nu va?

Nu kom jag ifrån ämnet här. Flåt.

Danmark var vi inne på. Jag har inte varit och festat i Danmark på säkert 3 år. Sist sjöng jag "Like a virgin" på en karaokebar full med flator och blev erbjuden att spela in en porrfilm. Huruvida jag ställde upp eller inte får ni reda på om ni går och hyr Naughty Swedish Schoolgirls. Haha skojar, jag tackade självklart nej med besked.

Nu till något mindre sexuellt.
Ska skicka in mitt CV till ett företag jag varit i kontakt med imorgon. Jag håller tummarna för att de finner min ansökan intressant och kontaktar mig. Snubben lät väldigt entusiastisk sist vi pratade. Om det skiter sig vet jag inte vad jag ska göra. Om jag ska stanna kvar i Halmstad överhuvudtaget, just nu är det inte mycket som håller mig kvar. Jag vill se världen, uppleva kärleken och finna mig själv. Och något säger mig att det inte lär hända på Storgatan liksom..



Majsan - ett fruntimmer i särklass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0