Men herrejesus.

Jag hade precis ett 30 minuter långt samtal som verkligen fick mig att tänka efter.
My god, vad fan är det för fel på folk?

Har jag gått och mått piss i en hel jävla vecka utan anledning, helt utan någon jävla anledning? Kalla mig dum i huvudet men jag väljer att lita på personen som står mig nära och som jag tycker om så sjukt mycket istället för vad jag har fått höra av människor som tydligen inte går att lita på. Jag borde ha fattat det redan från början med tanke på hur hela den kretsen utnyttjar och hugger varandra i ryggen.

Jag känner på mig att jag kommer bli sårad för att jag vill något han inte vill. Men jag slipper iaf känna mig sviken och kommer ha kvar honom som vän.

Ps. Jag väljer att tolka "du påminner mig om min mamma, ni är båda fantastiska personer" som en komplimang haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0