Minttu Black - Not a good idea.

Tjofräs på er.

Jag vet inte om jag nämnt i bloggen att jag kände på mig att helgen skulle bli suverän? Jag kan dock informera er om att så blev inte fallet.

I lördags mötte jag upp Olle och tillsammans begav vi oss av mot Richards lilla förfest. När vi anlände upptäckte vi att Ullis, Christina och Lisa hade druckit sen kl 4 och var så packade man bara kan bli strax innan man avlider av alkoholförgiftning. Jag slog mig ner i soffan och fick en väldigt utförlig lapdance av lilla Ullis.

Chris tyckte jag var tråkig och fyllde mig med Minttu och jag var rätt snabb på att häva i mig vinflaskan, sen jävlar brakade helvetet löst. Richard plockade fram gitarren och självklart inbillade jag mig som vanligt att jag har sångstämman hos en ängel och vrålade ut en massa låtar som är way beyond min sångkapacitet.

Joel sjöng en lite serenad för mig. Jason Mraz - I'm yours. Lät himla vackert. Mindre vackert lät det när jag ställde mig på gatan med min vinare i ena handen och en cigg i andra och bad folk som gick förbi önska låtar av mig. Till slut hade jag en liten publik som fick njuta av min tolkning av Sweet child o' mine.

Jag och Joel stack till moon där jag mötte Gurra och Don Miklos som fyllde mig med drinkar. Vi dansade en helvetes jävla bugg och jag mådde prima fram till klockan 1 då jag inte kunde se rakt längre. I det läget finns det bara en sak att göra - gå hem.

Inte var jag smart och gick hem till mig själv utan beslutade mig för att gå 4 kilometer hem till mamma. Halvvägs tröttnade jag och försökte sno en cykel men sen hann karmapolisen ifatt mig (eller så var det så att jag inte lyckades dyrka upp ett cykellås, välj själva).

Första gången på länge jag lyckas däcka över toastolen. Bra jobbat!

Jag väljer att INTE posta några utav bilderna som togs under kvällen.

Kommentarer
Postat av: msJulia

Hahahaha! Klockrent! Låter som en kanonkväll ju:) Själv somnade jag i min säng, mellan två män och med en kräkshink på golvet. Är det helg så är det!

2008-02-25 @ 12:22:27
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: maria

Låter som att du också hade en fantastisk helg :)

Nu ska jag vara nykter fram till juli.

2008-02-25 @ 13:06:06
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0