On my TO DO-List.

Det är är min to do-lista.
I sann blogganda utmanar jag er alla att göra en egen.




 Justin Chambers.
Motivering: Han är rövhet i Greys. Jag älskar honom. Jag brukar hångla med honom genom TVn trots att håret blir statiskt.



Gary Oldman.
Motivering: Detta var min barndomskärlek. När andra kids tittade på Ariel den lilla sjöjungfrun var Dracula min favoritfilm. Gary är en het gubbe.



Julian Casablanca.
Motivering: Han är hetare än en pizzaugn. En sann badboy i rockförpackning. Gör bra musik och är skitigt snygg.



Gael Garcia Bernal.
Motivering: Ögon vackra nog att drunkna i. En kropp man vill bestiga om och om igen. En sann latinolover.



Anders Wendin.
Motivering: Det är något med hans raspiga röst och ledsna ögon som får mig att vilja trösta honom. Hårt.



Matthew McConaghey.
Motivering: Behövs inte. Titta på honom!?



Josh Holloway.
Motivering: När jag tittar på Lost brukar jag fantisera bort alla utom Sawyer från den jävla ön och lägga till mig själv. Jag ska skriva ett förslag till FOX om den program idéen.



Ja det var den listan.
Nu är det din tur.
Säg till mig så jag kan få inspiration till att uttöka min lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0