Panic! at the disco.

Idag är jag stressad som en råtta.
Jag tror jag blir tvungen att ta långlunch så jag hinner in till stan och kan beställa nytt bankomatkort, hämta ut ett paket och.. hmmm.. shoppa. Jag vet att jag har förbud men jag är deprimerad och då är det ursäktat. Ni vill väl hellre att jag slösar för mycket pengar än skär mig själv i armarna right?

Nu ljög jag.
Jag är inte deprimerad.
Jag måste försöka sluta rättfärdiga mina betéenden!


Jag ska dela med mig av en liten hemlighet.
Mitt favoritprogram genom tiderna är Jeopardy.
Jag älskar det, det är en källa till både allmänbildning och skratt!
I know, I'm such a nerd.

Iaf. Igår bestod panelen av Leif Pagrotzky (stavning?), Glenn Hysén och Harald Treutiger.

Adam: Detta kallas en människa som utför goda gärningar...?
Harald: VAD ÄR HOMOFIL!!



Hahahaha jag skrattade så tårarna sprutade på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0