Red red wine.

Nu sitter jag och sneglar på min vinflaska och laddar inför kvällen. Började ladda redan igår faktiskt. Stack hem till mamma och mixade ihop en Strawtown Daiqiri. Det är min egna specialare jag är sjukt stolt över.

Det enda du behöver för att göra den är:

1 mixer
Frusna jordgubbar
Malibu
Absolut Vodka päron
Drinkmix vattenmelon
Florsocker


Mixa jordgubbarna när de är frusna så det blir lite slushpuppy känsla. Häll på rikligt med Malibu, vodka och drinkmix och om du gillar dina drinkar söta även med lite florsocker.


Voila, un Strawtown Daiqiri pour vous.


image132

Kommentarer
Postat av: Majken.

detdär låter gott! :)

2008-02-24 @ 15:22:24
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0