Saknad.

Jag känner mig ganska ledsen idag.
Det börjar gå upp för mig att jag förlorat en person som betytt så himla mycket för mig.
En person som funnits där för mig sen jag var en liten knodd och som alltid varit en hjälte i mina ögon. Jag har förlorat så otroligt många människor i mitt liv men det har aldrig slått så hårt som det här. Det är snart 3 månader sen han dog men jag har fortfarande inte insett att jag kommer få träffa honom, skratta med honom och ha honom hos mig i alla de stora ögonblicken i mitt liv. Han kommer aldrig få träffa mina barn, han kommer inte vara med mig när jag gifter mig. Just idag saknar jag honom lite extra.





Kommentarer
Postat av: msJulia

Har svårt för att läsa det där... Vet att det är jag snart. Pissfitta vad livet är grymt ibland...

2008-02-25 @ 20:02:15
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: maria

Ja det suger så jävla mycket röv att det är helt sanslöst. Men förlora inte hoppet darling. Det kan vara så att det blir bra. Och om det inte är så har jag 2 öron som är jävligt bra på att lyssna.

2008-02-25 @ 20:10:52
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0