Saturday night, didididadidaradaaaam.

Lördag. Fantastiskt fenomen. Glädjen sprider sig som heroin i kroppen.
Ikväll är planerna inte riktigt utstakade. Antingen blir det förfest ute i  Laholm eller hos Rickard eller Olle.
Tjipptjohej, nu fick jag sms från söta Emelie också om att det är fest hos Pauline!
Har inte ett öre på mobilen så kan inte svara dig Emelie men om du läser här låter det lockande och jag ska överväga det :)


What else?

Jo jag har inte ett jota att ha på mig ikväll.
Inget på överkroppen iaf.
Jag kanske kör en Madonna och går i bh.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa, jag läser! Det är bara att komma förbi sen om du känner för det:) Annars ses vi ute!
Puss

2008-02-23 @ 15:16:24
URL: http://emmi85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0