Uööhh. Pust. Grymt.

Jag är så trött att jag misstänker att jag är döende. Vill bara hem och sova. Helst i sked med en redig karl. Imorgon börjar helgen vilket är helt absurt med tanke på att det var måndag igår enligt min hjärna. Känns som det iaf. Men jag klagar inte. Helg är najs. Jag har valt ut ett offer jag ska våldföra mig på under lördagens vilda utgång. Jenny hjälpte mig i den selektiva processen. Sist vi möttes sa jag att han liknade Moneybrother och då sa han att jag liknade Pingu. Jag väljer dock att ta det som en komplimang och ett tecken på att han är lite kär i mig.

image123

Het eller hur?
Moneybody som Jenny kallar honom.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kär? Han verkar ju i princip vilja gifta sig med dig...

2008-02-22 @ 09:11:37
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: maria

Ja det tror jag också! Sen har jag en tendens att tro att alla är kära i mig.

2008-02-22 @ 12:28:23
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0