Viggo = Sniggo.

Hej Fuckers.

Nu slutar jag jobbet. Ska hem och kolla på sagan om ringen. Har haft ett konstigt begär efter det hela helgen. Är lite småkåt på Viggo Mortensen. Där har vi en redig karl. Jag undrar när jag gjorde den här lilla övergången? Att gå från att gilla söta poppojkar och modelltyper till mer ruggedly handsome men?

På tal om handsome men pratade jag precis med min bror för första gången på säkert 2 år. Inte så att vi är ovänner men vi bor i olika städer och har olika mammor och har aldrig varit särskilt nära. Dessutom är han 35. Hur som helst så bestämde vi att han ska hälsa på mig i sommar. han är en grymt skön kille och jag önskar verkligen att vi hade bättre kontakt men det är ju inte för sent att ändra på.

Ska försöka hitta en brutta åt honom i Halmstad så han har en anledning att komma hit med jämna mellanrum. Någon som är intresserad? Han har ett bra jobb, god ekonomi, sjuk humor, charmig trevlig kille. Att han är snygg behöver jag nog inte ens påpeka, det ligger för fan i släkten som ni ser på mig.

image134

Din snygge danska faan.

Kommentarer
Postat av: msJulia

Nu bor ju jag i skövde men annars hade jag nappat direkt. Ju mer pojkvänner desto bättre är min melodi!

2008-02-25 @ 19:59:53
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Emelie

Hade inte mitt hjärta slagit för någon annan så hade jag inte tvekat en sekund;)

2008-02-25 @ 21:29:07
URL: http://emmi85.blogg.se
Postat av: maria

MsJulia: Yeah, that's my girl!

Emelie: Äh det ryms mer än en man i hjärtat. Man måste ju ha lite alternativ :)

2008-02-26 @ 10:49:22
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0