You made my day!

Hade precis vääärldens skönaste kund på luren.
Var en tjej som ringde in och skulle beställa Astrid Lindgrenfilmer.

Jag: Hur gammalt är barnet som ska ha filmerna?
Hon: Alltså.. Det är jag som ska ha dom haha. vad pinsamt...
Jag: Nej för fan Astrid är kul, man kan inte bli för gammal. Då kan jag ta ditt födelseår istället.
Hon: 77.. Hahaha. Nu skäms jag ihjäääl.
Jag: Haha nädå ingen fara.. Jag skickar med en fin Pippiryggsäck till dig också!
Hon: HAHAHA, ja då hade kollegorna allt knäckt sig om jag kommit med en sån! Inte känner jag nån unge jag kan ge den till heller..
Jag: Haffa en unge på gatan vettja!
Hon: Hahaha, jag måste lägga på, jag kissar ner mig!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahahahah! Jag kissar också ner mig...

2008-02-12 @ 21:26:29
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0