2007

Årets nyhet: Det visade sig att lilla jag som var största loosern på gymnasiet har kommit längst i livet bland mina gamla klasskamrater.
Årets känslor: Det har pendlat mellan eufori och total deppression. Men överlag har jag mått bra, det känns som att jag har hittat mig själv under det gågna året.
Årets händelse: Släktresan. Hela min släkt från alla delar av världen samlades i vår hemby för att fira min lilla kusins dopdag.
Årets motgång: En svacka mitt företag har fått gå igenom. Men nu är det nytt år och nya möjligheter!
Årets seger: Min tjänst som platschef.
Årets Plats: Cafich, ett supermysigt café på torget i Bitola.
Årets Vardagsmys: Mysiga kvällar med kramar och pussar i soffan.
Årets Helglyx: De gånger i somras då det var tillräckligt varmt för att kunna gå ut i små klänningar och söta skor.
Årets Flopp: -
Årets Maträtt: Sushi.
Årets Dryck: PIGGELINI - Krossa ner 2 piggelin i ett STORT glas. Fyll upp med päronvodka, redbull och massa krossad is.
Årets Tv program: ALLT MED FILIP OCH FREDRIK (Grattis världen, Boston Teaparty m.m) samt Efterlyst.
Årets Skor: Allt med 10 centimeters klack. Jag är en kort kicka.
Årets Plagg: Definitivt söta klänningar som man matchar med horiga skor.
Årets Stilikon: Gert Fylking.. Nää man tar väl på sig der man tycker är snyggt.
Årets Accessoar: Stora klumpiga armband, antik metall, trä.
Årets Väska: Moschino over shoulder.
Årets Makeup: Årets makeupupptäckt är foundation och concealerborstar. HUR har man kunnat leva utan dem?
Årets lipgloss: Dior Orange.
Årets nagellack: Dark bordeaux eller Cotton white.
Årets skönhetsmärke: Dior.
Årets Träning: Sexuell aktivitet? Haha.. Har försökt promenera med jämna mellanrum.
Årets Resa: Greklandresan. Den var så jävla välbehövd.
ÅretsDrink: Piggelini eller Mojito.
Årets Lyx: Att få bo i en stor lägenhet jämfört med råtthålet på 18 kvadrat förra året haha.
Årets Butik: Dodici.
Årets Parfym: Armani Elle en sann kalssiker.
Årets Sysselsättning: Work. Och filmtittande. Jag tror jag är CDONs troganste kund ever. En hel del fest också.
Årets designer: Betsey Johnson har tuffa kläder. Lite väl vågade för min smak kanske.
Årets shopping: Har prioriterat nöjen. Men har faktiskt gjort en hel del fynd som jag är riktigt nöjd med.
Årets omslag: Omslag?
Årets kändis: Chloe Sevigny.
Årets mest överskattade: JULEN.
Årets bästa köp: Moschinoväskan.
Årets gala: Nobellgalan. Man ska lyfta fram människor som gör en insats och inte bara glamourisera ytligheter.
Årets bok: Låt den rätta komma in - John Ajvide Lindqvist.
Årets film: 300. Snacka om ögonorgasm.
Årets vän: Min mamma!
Årets förändring: Bostad, yrke, håfärg, (Civilstatus?).
Årets bästa: Att jag kommit så himla mycket närmre min familj och mina släktingar. Alla dagar jag spenderat med mina småkusiner och fått ta del av deras knäppa visdomar.
Årets händelse i Sverige: Moderaternas vinst.. Var det i år förresten???
Årets häng: The Café.
Årets häng 2: Club Moon.
Årets häng 3: Nissan.
Årets ord som summerar hur jag känner: Styrka, Saknad, Mod.
Årets Kille: Det tror jag redan ni vet :)
Årets visdomsord: Var förändringen du vill se i världen. Allt du gör vare sig det är gott eller ont lämnar avtryck, se till att andra bär med dig i sitt minne som en hjälte som fann modet att handla istället för en människa utan karaktär som valde att blunda.
Årets bästa låt: Placebo - Running up that hill.
Årets låt 2: One republic - Appologize
Årets uttryck: FÖ HELVEDE! DEN Ä JU TOM! eller: Jaog haor cheneirat maaaj.
Årets löfte: -
Årets Tack: Går till alla som funnits vid min sida under året.
Årets premiär: Kärleken?


Stulen av Emmi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0