Äer deou duom peå redigt?

Glömde berätta att jag antog en utmaning igår som jag borde låtit bestå.
Ni har hört uttrycket, good theory - bad in practice.
The soundtrack of my life.

Fick för mig att måla ett träd på min sovrumsvägg.
Det blev rövfult.

Försökte gulla till det med blommor.
Det blev rövfult.

Piffa till det med ett fågelbo (FÅGGGEEEELBO VAD FAN TÄNKTE JAG).
Det blev rövfult.

Försökte måla över det med vitt.
Fel vit nyans.
Det blev rövfult.

Nu har jag ett halvt övermålad jävla blommigt träd med döda fågelfoster i mitt sovrum. Det jävla trädet kommer håna mig varje morgon jag vaknar och varje natt när jag somnar. Det kommer iakta mig och alla mina aktiviteter jag utför i sovrummet. Nu vet jag hur Frankenstein kände sig när hans monster kom och hemsökte honom.

"I am your creation, you made me. I'm you tree you are my mother and I WILL HAUNT YOU FOREVER"

Eller iaf tills jag målat över det.

image83

En ungefärlig replica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0