Bajs-Bush.

Jag är seriöst nyfiken på vem som vinner presidentvalet i USA.
Mina favoriter är Barack Obama och allas våran försummade first lady fru Clinton. De känns mer genuina var för sig än övriga kandidater sammanlagt gånger antalet invånare i Beijing.

Sen ska jag inte våga mig på att påstå att jag är särskilt insatt. Jag vet inget om vad de olika partierna förespråkar jag brukar bara hålla på skönaste snubben (eller i detta fallet snubban). Som Reinfeldt. Där snackar vi karismatisk karl! Lite smått debil men ändå.

Jag tror dock att vi alla är rätt överrens om att Carolina Gynnings smeknamn på den vuvarande presidenten är oroväckande träffande.
Bajs-Bush.

Huvudet på spiken.


This is me, signing off. Back to you Bob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0