Call me.

Jag är hungrig som ett djur. Jag har en stor skål guacamole och örttortillas som väntar på mig därhemma. Åååh mat, jag är en riktig matmissbrukare. Jag är en sån som kan äta tills jag mår riktigt illa och ändå klämma i mig mer bara för att det är så jäkla gott. Mina rekord är när jag åt upp en familjepizza (lämnade bara kvar en slize) och när jag åt 28 bitar sushi. Jag måste försöka slå mitt rekord på 9 cheeseburgare också, det känns lite lamt..

Ikväll försöker mina kollegor dra med mig på kareoke. Jag är sugen på det, men jag vet att det alltid slutar med att jag står där och vrålar till låtar som INTE ligger i mitt omfång och så får jag skämmas till den grad att jag funderar på att säga upp mig när jag kommer tillbaka till jobbet..

Vi hade en stor personalfest förra året vid den här tiden. 3 rätters middag, hyrt stor lokal osv. Det var dock lite stelt så jag som redan var askalas ställde mig på en enorm scen och sjöng Blondies fantastiska låt Maria. Lite lagom egocentriskt. Jag blev mobbad för det ända in i maj.

image65

I ain't no Debbie Harry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0