Dagens update:

Jag fick en efterfrågan på 'Maria 14 år'.
Ett fenomen som förekom ett par ggr i min gamla blogg.
Jag vill inte göra min läsare besviken så här kommer det:


Humör:  SoM En LiiiiTeN PJINZEZZA! GlAd! *TSSS* *HIhi*
Plats: i HaMsTaaaA. På JoBbEt. På DoNkEn. ÄlSkA ChiiSbÖjaRE!
Outfit: Ja HaR inGa TjOzOr! HaHaHAAAAA! *sKojA mE aLlA ZnuSkiZar* ByXoR O TröJa Å SKOR hA Ja På MiG!
Planer: DjiCKA JebEnScHoPpEn Me FLiKKKKKKojna. BojkoTTa BoKsTaVeN R. UpPfiNnA MasChIn SoM jÖ VaJaNnAn BokStAv StOj Å VaJaNnAn BokStaV LIiiiTen ÅtOmAtiSt. SåÅÅ JobbIGt AnnAS. *SCHENIAlisT* SeN KjÄkAs UpP ChiiiSBöJaJE! UsCH HaTa KaLoJiEj!!! InGet VaL, Man SkA vA SmAl!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0