Eeexcelent...

Jag har sett fram emot lördag hela veckan. Min Jenny fyller år och det blir kalas. DET SKA BLI KALAS.

Det är bara det att jag vaknade upp inatt runt 5 snåret av en trevlig överraskning. Nämligen en panikartad känsla av att jag var tvungen att spy. Said and done. Gick och la mig och lyckades på något sätt överyga mig själv om att det var en engångsföretéelse men jag mår fortfarande illa!! ÅÅÅH VAD SKA jAG GÖRA?

Mamma fick komma och hämta mig. Nu är jag hos henne. Hon ställde diagnosen maginfluensa sen sa hon "Jag älskar dig, men jag älskar inte kräk" och sprang över till sin kompis.

Någon som har ett snabbverkande botmedel?

Kommentarer
Postat av: msJulia

Sup dig riktigt full, det är det enda som hjälper... Jag mår som du, dock är det självbefogat. Men lik förbannat pissigt.

2008-01-19 @ 11:45:02
URL: http://msJulia.blogg.se
Postat av: Emelie

Drick massa blåbärssoppa och avslagen cola och äta rostat bröd!
Avslagen cola är dock inte så gott, men det kan hjälpa=)
Jag vill se dig på Gastons ikväll så se till att krya på dig nu!

2008-01-19 @ 12:32:36
URL: http://emmi85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0