Fashionvictim.

Nästa vecka kommer min far och hälsar på. Han tyckte att vi skulle åka och fiska. Jag tycker vi ska gå och shoppa. Den här mannen köper inte ett enda klädesplagg som inte kommer från Kappahls rea. Han är hopplös. Därför ska jag se till att införskaffa en vettig garderob till honom. Jag menar är man totalt IQ-befriad får man faktiskt åtminstone vara snygg.




image79

Förstår ni vad jag menar?

Jag trodde det sista paret jeans i modellen 'päron' brändes på bål under mitten av 90talet.
Och kameraposen ska vi inte ens tala om.
ALLTID raka ben.
ALLTID armarna hängandes längs med sidorna som på en lam.
ALLTID samma bistra uppsyn.


"För helvete pappa, le och försök se lite avslappnad ut. Du som ut som nåt jävla Gestapopack."
"Ett STILIGT Gestapopack!"


Kan ju dessutom tillägga att han är färgblind och har inrett sin lägenhet i rött och grönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0