Freud var överkåt.

Idag har varit en dag som ägnats åt masskonsumtion av kaffe. Jag är lika trött på mina tidiga morgnar som svenska folket är på Linda Rosing. Inte lär det bli så mycket mer sömn inatt heller då jag får sällskap ännu en gång. Undrar vad som händer ikväll? Christina Aguilera sånger och drömmar om David Letterman och rövimplantat?

Förresten gjorde jag en rejäl tabbe igår. Jävla fegis är jag.

- Vad vill du med mig?
- Ingenting haha.
- Okej.. tack.
- Nä men.. eeh. Vad fan vet jag!?


Varför, varför, varför ska jag vara emotionellt efterbliven? Jag har så jävla svårt att prata känslor. Jag måste kolla på mer romantiska komedier istället för slasherfilmer så jag bättre grepp om hur man är sådär sockersöt och charmig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0