Fuckin' wankers.

Av 20 personer som är på plats på min arbetsplats idag frågade INTE EN ENDA om jag ville med på lunch. De delade upp sig i 3 små jävla grupper som spred sig med vinden och nu sitter jag här ensam och lyssnar på All by myself och känner mig jävligt bortglömd.

Fick dessutom ett sms där det stod:

"Vi kan inte ha något sexuellt umgänge för jag har mens."


Jävla manshelvete, kvinnor har ensamrätt på den ursäkten!


Iaf. Jag ska ner till kiosken och köpa en torr fralla som jag ska avnjuta utan några som helst störande moment.

See ya.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Har läst lite här och jag gilalr din blogg som fan!
Du verkar vara en cool tjej
Ha det bra och fortsätt leverera sköna inlägg :)
/ Daniel

2008-01-22 @ 14:47:05
URL: http://minvardags.blogg.se
Postat av: Maria

Daniel: Men tack, skitkul att höra!! :)

2008-01-22 @ 15:03:29
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0