Heeeey oooh I'm tired of using technology.

Från och med måndag kommer jag ha möjligheten att göra bootycalls. Helt fantatiskt tycker jag, sist jag utnyttjade detta lilla upplägg var nån gång på gymnasiet!
Sms i all ära men ibland vill man fan kunna talla lite på en människa också.

By the way är jag fan inte människa innan klockan slagit 12 och jag fått i mig 4 kaffekoppar.
Hela veckan har jag börjat kl 10 men inte lyckats gå upp ur sängen förren kvart i. Då jag har 10 minuters promenad till jobbet återstår 5 minuter åt att göra mig vacker. Det lyckas inte så jäklars bra så jag har sett ut som Lindsey Lohan på rehab.

Alldeles nyss fick en kund erfara hurpass bright jag är på morgonen.

- Sitter du i Afrika eller!?
- Vadå, låter jag mörkhyad?
- Eh.. Nej men du hörs dåligt, det är som att ringa ett utlandssamtal..
- Ehh.. hehe.. Det visste jag väl!

Haha, kände hur jävla iq-befriad jag framstod. Den bjuder jag på Bertil från Uppsala!

image64

Kommentarer
Postat av: Patrik

Oh, vilken fin present! Ska vi ta det i Malmö eller Halmstad?

2008-01-11 @ 15:27:13
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Patrik

Okeh då, jag ser fram emot det. När ska vi ta?

2008-01-11 @ 15:32:26
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0