Hej.... Igen.

Det känns som att det kommer bli otroligt många inlägg idag. Kalla det inspiration. Kalla det tristess. Kalla det Lola upplåsbar shemale om du känner för det.

Vad ska vi diskutera nu mina älskade vänner?
Vad sägs om en spännande lista?
Jag vet ju hur uppskattade dessa kopiöst inressanta listor är!


Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Väldigt bitter, lätt irriterad med en touch av depression.
Favoritgodis: Norrmän.
Är det nåt du absolut inte äter: Det finns en hel del! Men i matväg kan jag ju säga att kyckling är det tråkigaste som finns.
Kläder just nu: Mörka jeans, herrskjorta och en fin kaffefläck.
Musik just nu: Oh Laura - Release me (Attic remix)
Vad sa du senast: Jag är stel i röven.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Renessansen kanske?
Sommarplaner: Viva la Spania!
Fisk eller badkruka: Sjöjungfru.
Saft eller alkohol: Men gissa din dumma fan.
Längd och vikt: 1.66 cm, 198 kg
Hur många kuddar sover du med: 7
Favoritväder: Varmt med en lätt bris. Som taget ur en tantsnuskroman.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Hårfön, Tv & Pincett.
Spelar du nåt instrument: Har spelat Piano. Jag blev utkastad från kursen för att jag inte gjorde mina läxor. Ett riktigt badass var jag.
Morgon- eller nattmänniska: NATT.
Sparare eller slösare: Mitt mellannamn är Slösa.
Vem är viktigast för dig:  Datarataraaaa. Hemligt.
Bästa film: Just nu: Ronja Rövardotter.
Tror på liv på andra planeter: Beam me up Scotty!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja. Martin hette han. Vi var 5 år och gick på dagis ihop. Jag ritade en prinsessa till honom. Han la den i sandlådan och pissade på den och då kände jag att han var för omogen för mig.
Älskar du henne/honom fortfarande: Absolut, som en god vän.
Har du några homosexuella vänner: Japp.
Tror du på mirakel: They happen every day!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jofan.
Ser du på kärleken som ett misstag: Det beros på vem man blir kär i, kärleken i sig är ju himla fin.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3.
Bio eller promenad: Bio. Motion är överskattat.
Är du kittlig: Hihihihihi.
Snarkar du? Det vetefan. Får fråga N. Återkommer med svar.
Stjärntecken? Oskuld.
Rädd för insekter? Larver. Så jävla vidrigt...
Äckligaste insekten: Larver, OKEJ!?
Största svaghet: Cigaretter och män.
Det här är jag bra på: Väldigt mycket om jag ska vara ärlig.
Bästa bok? Hanteringen av odöda - John Ajvide Lindqvist.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?Flyga!!! Eller röntgensyn hehehe.
Vad vill du jobba som? Inom PR.
Chips, morötter eller godis? Sushi.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Bloggen of course.
Har du nån flickvän/pojkvän? Vet faktiskt inte.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? En korv med bröd i urringningen. Haha.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Det får gärna vara välstädat. Men jag städar inte.
Gungar du på stolen? Snurrstol.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Efter  15 tequila hade jag kunnat hoppa utan snöre, då känns allt som en briljant idée.
Vilken hand håller du gaffeln i? höger.
Hur är din drömtjej/kille? Det kan jag inte svara på förren jag träffar honom.
Hur många syskon har du? 2.
Vad är du mest rädd för? Dödsfall eller sjukdom i familjen.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Nope.
Gillar du att sjunga? Loves it.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll ekonomi.
Anser du att du är stark? Klen som en 3åring.
Brukar du sola? Mmm det är mysigt!
Vad gör du om du får hicka? Hickar!
Röker du? NEJ! Eller.. Jo.
Snusar du? NEJ!
Använder du knark? 82 ggr om dagen.
Kaffe, te eller inget? Ja tack.
Har du en besatthet? Unga jungfrur med linblondt hår. Nej.


GÖR DEN.
Och säg till så jag får läsa.


Kommentarer
Postat av: Majken.

skall ta och slänga upp den på min sida så du får nått mysigt att läsa ner dig i! kram :)

2008-01-24 @ 17:08:39
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0