Ho's over psychos

Såg ni One Tree Hill igår?
Idag kände jag mig precis som Peyton när jag kom till jobbet. Då stod creepy thin man där utanför och väntade på mig. Människan har varit på 3 anställningsintervjuer hos oss och VÄGRAR att inse att vi inte vill ha honom hos oss. Denna VUXNA människa har trakasserat mig i 4 månader och jag är så jävla förbannad att jag kan explodera. Han var här 8 ggr under perioden nov-dec och ifrågasatte mitt beslut att inte anställa honom. Nästa gång han kommer hit ringer jag polisen. Jag är liten men jag kan fan va tuff när det behövs och jag drar mig inte för att göra en anmälan. Han är en sån där typ som kan bryta sig in hos en och stå och stirra på en medans man sover känns det som

 CREEEEEPY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0