I don't care to much for money, money can't buy me love.

Good morning folks.

Jag har insett en sak som faktiskt är förvånande!
I mina yngre dagar gick jag bara på utseende när det gällde val av partner, men nu på äldre dar har jag insett att det sexigaste som finns är intelligens. En man som kan diskutera andra ämnen än analsex och bilar får det verkligen att rinna till på mig. Äckligt uttryck, jag vet.. Men så är det!

Vad eftersöker ni för karaktärsdrag hos en man?

image80

Sen skadar det självklart inte om de är ruggedly handsom som Mr. Butler.
Do me, please?


Kommentarer
Postat av: AM

Hahaha nää det skadar verkligen inte ifall de är snygga också på köpet ;P

2008-01-22 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0