I wanna love somebody, love somebody like you.

Godmorgon mina vänner.

Idag ser jag ut som en riktig kickerfjortis.
Jag har nämligen på mig en WE hood, gamla jeans och fula skor.
Verkligen inte min stil men så går det när man har andra aktiviteter än klädkoordination att ägna sig åt på morgonkvisten!

Min kompanjon under natten har fått för sig att han är tjock.
Jag tycker det är kul att provocera folk.
Denna kombination slutade i en och annan brottningsmatch.
Haha det är så sött när han ojjar sig och blir sur när jag "klämmer på hans problemområden".

- Seriöst nu Maria, jag tycker om dig väldigt mycket..
- Helt seriöst så tycker jag du ska skära ner på bullarna, du börjar se ut som Babben Larsson.

Han är ingen tjockis om ni nu trodde det.
Så fin som man bara kan bli.


image87

Jag vill ha värme och vackra stränder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0