I'll never let you go.

Nu sitter jag och tittar ut på staden från mitt lilla kontor på 7:e våningen.
Jag har så mycket i mitt liv som är bra, och från och med nu tänker jag fokusera på det för jag har faktiskt ett bra liv! Jag trivs med mig själv, jag har fina vänner och världens mest fantastiska familj som älskar mig oavsett vad (trots att jag inte varit världens bästa dotter/syster alla gånger).

Igår ringde min lilla plutta mig och bara att få höra min systers röst får mig att bli sååå glad. Den lilla skitungen är fantastisk, har hunnit uträtta så mycket trots att hon är 19 och inte ens torr bakom öronen. Miljöambassadör är hon den lilla tjoddan, har precis varit nere i Serbien och hjälpt till under valet. Snart ska hon till Sydafrika och föreläsa om miljö och dessutom är hon snart chefredaktör för en tidning.

DU GÖR MIG STOLT SOM EN TUPP!

image89

Mamma och syrran är fulla på retzina i Grekland.

image90

Inte fullt normal.



Kommentarer
Postat av: skitenungen a.k.a tjorven

ta en bättre bild nästa gång, är du snäll :*

2008-01-29 @ 02:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0