It's just you and I my friend and my clothes don't fit me no more, I walked a thousand miles just to slip this skin.

God morgon älskade läsare.
Ja på er alla 4.

Idag mår jag skapligt mycket bättre. Jag har nämligen ett projekt på gång som jag ska fokusera på så jag slipper bekymra mig över annan skit. Jag ska hjälpa en vän göra en storslagen entré ut ur garderoben, if you know what I mean.. Jag tänker mig ett surpriseparty där han bokstavligt talat hoppar ut ur en garderob iförd neonrosa benvärmare, en FRANKIE SAYS RELAXt-shirt, pannband, viftandes med en regnbågsflagga och skriker "GAAAYPRIIIDEE!" i hög falsett.

Ska man så ska man rejält.

image94

Dagens låt följer temat.

Village people - YMCA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0