KILL ME

Wööö jag är så enormt slut i skallen att jag kan avlida.
Klockan 6 igår kom Ninni och joinade mig på en äcklig grön drink.
Klockan 7 kom pojkarna och anslöt sig till vårt lilla sällskap.
Maken till fåfänga människor har jag aldrig stött på.
Keep in mind att min darling fixar håret bara vi ska gå och köpa pizza..

Så istället för att gå och käka klockan 8 blev det efter 9.
Har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv, Piccolo har såå god man och inga jävla anorexiaportioner som andra ställen. Efter maten blev det bowling. Jag hade vunnit om inte de andra fuskat! Men jag vann iaf en jävla massa stil poäng när jag strikade..hmm.. mellan benen? Nu menar jag inte någon slags samlag utan ja.. NI FÖRSTÅR!

Kom hem runt 12 och var helt slut. Inte fan fick man sova heller.. Först skulle det gullas och pratas, sen ringde herrens väckarklocka redan 04:45!! Jaja hoppas de får en trevlig weekend i Polen eller vart de nu skulle..

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0