Män... Suck.

Det är en seeeg dag på jobbet.
Jag har i princip ingenting att göra så bered er på wordpoopery på hög nivå.

Glömde informera er om att jag ska spendera en vecka under sommaren i Spanien med Ninni och the gentlemen. Hade de fått bestämma hade vi åkt redan imorgon men min ekonomi tillåter inte sådana utsvävningar så det får bli när skatteåterbäringen (prisa gud!) kommer. Ska bli himla trevligt faktiskt!

Haha män är så konstiga. Vi satt och kollade på repisen av Vickans fashion show igår..

N: De där tjejerna är ju inte så snygga..
Jag: Du är en väldigt, väldigt sjuk människa!
N: Så jag är sjuk för att jag tycker att du är mycket finare än dom?
Jag: Nej, låt mig omfrasera. En SJUK LÖGNARE!


Ändå satt pojkarna fastklistrade framför rutan haha.
Jaja man får väl ge dem cred för att de försöker..


image62

Snyggare än Marissa Miller?
Ja. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0